11. März 2023

Stutze’bock

Thomas Heitlinger

Kommentare

Stutze’bock.

Wie, Sie wisse net, was Stute’bock isch. Bei uns im badische isch Stutze’bock was, wo mer mit kloine Kinner macht. Also mit Baby’s und Kloikinner, sage mir mol bis 3 Jahr alt.

Stutze’bock geht ganz oi’fach. Man bewegt sei Stirn gege die Stirn vom Kind, ganz zärtlich leicht natürlich. Un sagt dazu. Stutze’bock!

Un des Kind lacht dann. Also normalerweis. Un weil es so schön lacht. Macht mer’s gleich nochmals.

Stutze’bock.

So, un jetzt wisse Sie, wie bei uns im badische Stutze’bock geht!

Jetzt war ich neulich im Württembergische unterwegs. Un hab g’fragt, ob sie dort ä Stutze’bock kenne. Sag doch ä Frau. Stutze’bock kenne mir net. Bei uns heißt des Kopfnuss!

Tja. Leit. Seither wundert mich gar nix mehr!

 

(C) Stutze’bock isch übrigens der Titel des nächschten Mundartbuchs, das in 2023/2024 produziert werden wird. Viel Spaß dabei!

1 Kommentar

  1. Judith Rimmelspacher

    Danke lieber Thomas für den Stutzebock. Was habb ich des mit meine Kinner un Enkelkinner
    gmacht, als se klei ware. Und dann widder mit de Kleinschte in de Familie. Des soll für
    alle Zeite so bleibe, des Kinnerlache isch meh wert wie alles Geld uff de Welt un Kopfnuss isch bleed un dut weh.
    Abber des macht mer net mit kleine Kinner.